وبلاگ دست نوشته های حامد بنائی

دستـ نوشتهـ هایـ یـکـ ایرانیـ

وبلاگ دست نوشته های حامد بنائی

دستـ نوشتهـ هایـ یـکـ ایرانیـ

وبلاگ دست نوشته های حامد بنائی

وبلاگـ..ــ دستـ نوشتهـ ـهایـ یکـ ایرانیـ بر پیکرهـ اینـ دنیایـ مجـــــــازیــ

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۳ اسفند ۹۱، ۱۰:۰۶ - مهدی
    سپاس

چند خط از زندگی

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴ ب.ظ

سلام . یک سلام گرم به همه کسایی که گه گاهی نوشته های من رو می خونند 


از دیروز یک نفس راحت کشیدیم از بس که این ماه ماه سختی بود برای من همسرم مخصوصا خودمن از طرفی جلو افتادن فصل امتحانات و از طرفی حجم زیاد کاری من که هر شب آفیش بودم و لااقل تا 11 شب سرکار بودم و گرما هم مزید بر علت بود که حال آدم رو بیشتر از همه می گرفت


دیروز خدا رو شکر امتحانات تمام شد حالا بماند که خوب بود یا بد :دی و یک نفس راحت کشیدیم و امشب هم تقریبا حجم کاریم کمتر میشه و بیشتر نفس میکشیم


تقریبا حدود یک ماهی هست که زندگی جدید من و خانمی شروع شده که 25 روزش تو امتحانات بوده همه میرن بعد ازدواجشون ماه عســـــــــل ما رفتیم ماه امتحانات


الحق و الانصاف هم چه خوش مگذره


ماشاالله این روزا هم برای بحث انتخابات دم به دقیقه میرسدهرنفس آواز عشق میرسد از چپ و راست


انشالله که خدا به خیر بگذره و هر کسی که میاد بتونه برای مردم و ایران بهترین باشه و مشکلات جاریه مملکت ختم بخیر کنه نه اینکه بعدش بره و پشت سرش رو هم نگاه نکنه


شاد باشید و شاد زندگی کنید



  • حامد بنائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی