وبلاگ دست نوشته های حامد بنائی

دستـ نوشتهـ هایـ یـکـ ایرانیـ

وبلاگ دست نوشته های حامد بنائی

دستـ نوشتهـ هایـ یـکـ ایرانیـ

وبلاگ دست نوشته های حامد بنائی

وبلاگـ..ــ دستـ نوشتهـ ـهایـ یکـ ایرانیـ بر پیکرهـ اینـ دنیایـ مجـــــــازیــ

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۳ اسفند ۹۱، ۱۰:۰۶ - مهدی
    سپاس

نمایشگاه Comex 2013

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۰۲ ب.ظ

سلام . دیروز بود یا نمی دونم روز قبلش که تو بلوار وکیل آباد تبلیغات نمایشگاه کامپیوتر رو دیدم که زمانش از 9 بهمن تا 13 بود  که به قول خودشون با عنوان " پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر ،تجارت الکترونیک،اینترنت و ماشینهای اداری (COMEX 2013) و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات واطلاع رسانی"برگزار میشه و من هم بنا بر عادات هر ساله گفتم حتما نمایشگاه خوبی باید باشه و مفید


و امروز وقت گذاشتم و رفتم و رفتن من همانا و پیشمانی من از رفتن به این نمایشگاه همانا

نمیدونم مسئولین فناوری اطلاعات ایران بجای اینکه پیشرفت کنند روز به روز در حال پسرفت هستند به نظر من شخصه که نمایشگاه های سال های گذشته ( حداقل 2-3 سال پیش ) خیلی بهتر از سال های قبل و صدر درصد بهتر از امسال بود


نمایشگاه امسال معلوم بود که شرکت های بزرگ نبودند و اکثر غرفه ها هم خالی بود و نمایشگاه با اینکه 2 سال از ساعت بازگشایی گذشته بود خیلی خلوت بود که این نشان از بی رغبتی جوانان و فعالان بخش ای تی استان از دیدن همچنین نمایشگاه های بی رونقی هست


و من هم که میرم به همچنین نمایشگاه هایی بنا بر عادت هر ساله است که اگر می دانستم با همچنین نمایشگاهی مواجه میشوم به قطع یقین نمیرفتم و 1000 تومان بی زبان را به زباله دان نمی ریختم


انشاالله که روز به روز شاهد برپایی نمایشگاهای بهتری از سمت شرکت ها و ارگان ها باشیم که این نشان از پیشرفت کشور عزیزمان ایران دارد



  • حامد بنائی

نظرات  (۱)

خوب شد این پست رو دیدم ها، منم می خواستم برم.
پاسخ:
البته الان که تمام شده ولی توصیه می کنم شما هم وقت گرانیهاتو صرف همچنین نمایشگاه های بی محتوایی نکنی حسین جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی