وبلاگ دست نوشته های حامد بنائی

دستـ نوشتهـ هایـ یـکـ ایرانیـ

وبلاگ دست نوشته های حامد بنائی

دستـ نوشتهـ هایـ یـکـ ایرانیـ

وبلاگ دست نوشته های حامد بنائی

وبلاگـ..ــ دستـ نوشتهـ ـهایـ یکـ ایرانیـ بر پیکرهـ اینـ دنیایـ مجـــــــازیــ

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۳ اسفند ۹۱، ۱۰:۰۶ - مهدی
    سپاس

دعوتنامه بیان

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۱ ب.ظ
سلام .

بنده تعدادی دعوتنامه بیان دارم دوستانی که می خوان در سیستم بیان عضو بشن و احتیاج به دعوتنامه دارند در ذیل همین مطلب نظر بدهند تا براشون در صورت امکان و موجود بودن بفرستم

دوستان عزیز و گرامی که براشون دعوتنامه می فرستم اگر امکانش بود در وبلاگ و یا تارگاه اینترنتیشون آدرس پایگاه ایرانی سلام رو به آدرس http://irsalam.net قرار بدند

و اینکه برای درخواست دعوتنامه لطف کنند و نظر خصوصی نذارند و نظر رو به صورت عمومی در همین بخش قرار دهند



پایگاه ایرانی سلام

انجمن های بحث و تبادل نظر ایرانی سلام



لطفا جهت دریافت دعوتنامه بیان به لینک زیر مراجعه کنید

کلیک کنید

نظرات  (۱۷)

  • سهراب دلشاد
  • با سلام 
    من در زمینه خدمات خدمات آموزشی و روانشناسی فعالیت می کنم و نیازه به دعوتنامه بیان دارم. سپاس گزار هستم آن را برای من ارسال نمایید.
    پاسخ:
    ارسال شد دوست خوبم .

    پایینده باشید
  • مصطفی شیدایی
  • سلام
    می شه برای من هم دعوتنامه ارسال کنید ؟
    من مهندس صنایع هستم
    پاسخ:
    ارسال شد دوست عزیز
    سلام
    منم مهندسی صنایع رو میخونم و خواستم بگم که ممنون میشم دعوتنامه برام ارسال کنید دوست عزیز.
    با تشکر
    پاسخ:
    برای شما هم ارسال شد دوست عزیز
    آقا حامد من واقعا منتظر هستم دوست عزیز
    ممنون میشم برام ارسال کنید
    با تشکر
    سلام دوست عزیز.
    ممنون میشم برای بنده هم ارسال نمایید.تشکر
    پاسخ:
    سلام . بله که میشه ارسال شد
    بسم الله
    سلام دوست عزیز
    حقیر هم اگه امکان داره یه دعوتنامه می خواستم
    ممنون می شم اگه ارسال کنید
    motahari.aliabad@gmail.com
    یاعلی
    پاسخ:
    ارسال شد دوست عزیز
  • عزیزمحمدی
  • سلام
    امکانش هست برای بنده هم یک دعوتنامه بفرستید...خیلی خیلی ممنون می شوم.
  • محمد امین رسولی مسرور
  • امکانش هست برای من دعوتنامه بفرستید من قبلا گفته ولی خبری از دعوتنامه نشده
    باتشکر
    پاسخ:
    دوست عزیز برای شما ارسال شد با اینکه شما در سرویس بلاگ وبلاگ دارید
  • محمد امین رسولی مسرور
  • سلام دوست عزیز.
    ممنون میشم برای بنده هم ارسال نمایید.تشکر
    HOSSEN8000@YAHOO.COM

    پاسخ:
    به ایمیل قبلی ارسال شد
    سلام
    میشه برای من هم دعوتنامه بفرستید
    پاسخ:
    ارسال شد دوست عزیز

    در پناه حق پایینده و پیروز باشید
    سلام....دانشجوی علوم کامپیوتر......امکانش هست بر ای من هم ارسال کنید.....متشکرم.
    پاسخ:
    ارسال شد دوست عزیزم

    موفق باشید
    سپاس
  • بهنام مقدس
  • سلام
    دانشجوی ارشد عمران هستم ارگ امکانش هست برای بنده هم ارسال فرمایید .
    ممنون
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز

    برای شما هم ارسال شد

    پایینده باشید

    در ضمن انجمن بسیار پرمحتوا و خوبی دارید به ایرانی سلام هم سری بزنید
    در زمینه مدیریت فعالیت دارم زحمتی دعوت نامه برام بفرستین
    پاسخ:
    ارسال شد دوست عزیز
  • محمد جعفر تقوی سوق
  • سلام برای یکی از دوستان میخوام
    وبلاگ گروهی  داریم بهش نیاز مبرم داریم 
    تشکر
    پاسخ:
    ارسال شد دوست عزیز

    سلام
    من دوست دارم در زمینه اخبار فعالیت کنم
    لطفا واسه من هم دعوتنامه بفرستید
    متشکرم
    سلام
    اگر درباره هنر معماری هم میشه در بلاگ فعالیت کرد من در این زمینه تخصص دارم ممنون میشم برای من هم ارسال کنید.
    پاسخ:
    بله که میشه برای شما دوست عزیز هم ارسال شد